שקד על ההליכה לאופוזיציה: "הצעת הליכוד מבזה ונטולת השפעה"

איתי גדסי No Comments on שקד על ההליכה לאופוזיציה: "הצעת הליכוד מבזה ונטולת השפעה"

איילת שקד הגיבה לפרסומים כי ההודעה על ההליכה לאופוזיציה לא הייתה על דעתה. ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן קרא לצדדים להתעשת ולהכניס את ימינה לממשלה: "הראש לא מקבל את זה"

Minister of Defense Naftali Bennett and Israeli ministers attend a Knesset plenary session on Likud MK Haim Katz request for parliamentary immunity from prosecution, at the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem on February 17, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ????? ??? ????? ?? ?????? צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הודעת מפלגת ימינה על הליכה לאופוזיציה בשל מחלוקות מול ראש הממשלה, על עמדות הממשלה והתיקים שהוצעו להם. השר סמוטריץ' הבהיר היום (ראשון) כי אין סיכוי כי הוא והרב פרץ יפרשו מימינה. בתקשורת דווח כי ההודעה על ההליכה לאופוזיציה, היה בניגוד לדעתה של שקד.

איילת שקד אמרה בתגובה כי "בניגוד לידיעות שהופצו, הודעת ימינה הייתה על דעתי ובאישורי. הצעת הליכוד מבזה ונטולת השפעה ומשמעותה פרוק גוש הימין. גם נסיונות הפיצול יכשלו כולם. ימינה היא סיעה אחת וכך תישאר".

בתוך כך, ראש המועצה האזורית שלמה נאמן אומר היום כי סיעת ימינה חייבת להיות בממשלה הבאה "זו העת לאחדות בראש ובראשונה בתוך המחנה. גם אם הלב יכול להבין את ההליכה לאופוזיציה של ימינה, הראש לא מקבל את זה. המשבר של קורונה כמה שהוא רציני, עדיין מדובר בתופעה נקודתית שתחלוף"

נאמן הוסיף, "אנחנו, כאנשי ההתיישבות לא זקוקים לתמיכת נציגות האופוזיציה אלא לפעולה בתוך הממשלה. למרות ההודעות של השעות האחרונות של ימינה והליכוד, אנחנו קוראים לכם, להתכנס ולעשות כל מאמץ לשמור על גוש אידיאולוגי בתוך הממשלה העתידה לקום. זהו צו השעה".



0 תגובות